Image

Üzemben tartás

Az IT-infrastruktúra alapját képező eszközök: szerverek, adattárolók, hálózati eszközök alapgaranciája a garanciális időszakban megóvja az eszközök tulajdonosát a javítás/csere költségeinek viselésétől.

Ugyanakkor, mivel az alapgarancia jellemzően nem tartalmaz hibaelhárítási határidőt, a megkésett javításból származó üzleti károk (termeléskiesés, gyárleállás, szünet a nyújtott szolgáltatásban) ellen nem véd.

A mai kor vállalkozásainak rendelkezniük kell üzlet-folytonossági tervvel és ebben a tervben javasolt kitérni a kritikus fontosságú infrastruktúra-elemek magas szintű rendelkezésre állásának biztosítására (pl. speciális, ún. SLA karbantartási szerződéssel) és a kellően átgondolt mentési és Disaster Recovery stratégiára.

A Szerverház sok más szakértői szolgáltatás mellett támogatja partnereit az üzletmenet-folytonossággal kapcsolatos elemzéssel és tanácsadással, SLA szerződésekkel és mentési rendszerek tervezésével, kiépítésével, meglévő rendszer vizsgálatával, és szükség szerinti módosításával vagy bővítésével.