Szabadságot biztosítunk IT döntéseihez

Vállalatunk 2017-ben részt vesz a ZeroCO2 Programban, ellentételezte környezetterhelése egy részét.

Garantált hibaelhárítás és hosszabbított garancia

A vállalat IT rendszerének folyamatos működése részben tervezési, részben üzemeltetési kérdés. A Szerverház az üzletmenet-folytonosságot az alapoknál támogatja: segítünk hibatűrő rendszereket tervezni és kiépíteni, illetve az üzembentartáshoz garantált idős (SLA) hardver-hibaelhárítási szolgáltatásunkkal járulunk hozzá – akár gyári alapgaranciájukat már elvesztett eszközökre is.

Fix havidíjas szolgáltatásként szerződésben vállalt elhárítási határidőink:

  • 24 óra
  • 8 óra
  • gyári garanciájukat vesztett eszközök esetén következő munkanap (NBD).

A szolgáltatási díj tartalmazza a kiszállás, helyszíni munkavégzés, és a felhasznált cserealkatrészek költségét is.

A fixdíjas garantált hibaelhárítási szolgáltatás a fixdíjas bérleti/lízing megoldásokkal kombinálva ideális eszköz egy biztonságos, tervezhető költségekkel bíró IT rendszer használatához.

Időtúllépés
Lejárt munkamenet